Segmen Sesi Mengenali Blogger

6:03 PG





Klik Banner untuk join


Syarat - syarat nye :



  • Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
  • Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
  • Ajak ahli blogger lain untuk join.
  • Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )

  • ( Nombor telefon email pada aku pun boleh , mana tahu group whatsApp nanti ditubuhkan )

                

    Biodata :


    Nama saya Nurhidayah binti mohd sanif,umur 27 tahun menetap di Rawang Selangor, Tarikh lair 20 oktober 1989 ( nanti boleh la post hadiah ), apa saya buat sekarang kerja sendiri dan berblogging. Boleh panggil yaya / dayah .Anak sulung dari enam beradik. Erm,, tu je la dulu

    Impian :

    Sebenarnya saya nak berblogging hanya untuk seronok dan mengisi masa lapang dan disamping itu saya nak tambah kenalan. 

    Harapan saya untuk blogger join la segmen ini sebab banyak manfaatnya kerana kita boleh kenal antara satu sama lain.


    Saya Tag

    Kak Raihan

    Kak Zara Nabilah

    Munirah Mustafar

    Penselduabee
                      

    Untuk Laman Sosial boleh check sini

    Contact Dayah  (klik sini)

    You Might Also Like

    2 ulasan

    Instagram