HE IS CUNNING LIKE A SNAKE

12:49 PG


 Dia dengan aku sudah lama berpisah tapi dia tetap ikut aku macam bayang - bayang


Aku tak tau nak cakap macam mana lepas putus dengan aku selama 3 tahun dia tetap akan cari aku macam bayang - bayang. Hubungan kami macam dulu bila gaduh block fb,block wassap bila dah berbaik approve balik. tapi aku taw sebab dia nak rapat dengan aku, Dia hanya ingin mempergunakan aku. Selama 3 tahun ak kawan dengan dia,, dia hanya mempergunakan ak dari segi wang. Aku taw kawan dan tak perlu berkira,tapi tiap kali gaduh ak je yang kena maki kau ingat ak boleh tahan ke??
sebab tu ak buat keputusan untuk bermusuhan dengan dia. 

Beberapa hari lepas dia minta maaf tapi aku ignore kan semua tu sebab aku taw dia akan mempergunakan aku lagi, Aku tak nak jadi bodo lagi dah banyak masalah aku hadap sebab dia tapi dia tak pernah nak ambil tahu dan ambil kisah, Aku boleh maafkan dia tapi untuk buat kawan memang tak boleh. Orang yang kuat maki tak boleh buat kawan,Tak rugi kalau x kawan dia .























You Might Also Like

0 ulasan

Instagram