BANGLA MENGUASAI MALAYSIA

11:16 PTG


Erkk,,sesuai ke dengan tajuk tu macam racist sangat je. Hari ini entry akak yaya ni macam politik sangat kan, akak bukannya kaki politik dan kalau lepak dengan member - member memang tak pernah sembang pasal politik ini, Tapi beberapa hari akak macam tak puas hati dengan kemasukan bangla 1.5 juta ke malaysia.KENAPA ??. Persoalannya sampai sekarang tak tahu kenapa dan akk tak mahu ulas bab persoalannya TPM kita mahu bawak BANGLA masuk ke negara kita,YOU SEE.. negara kita memang dah ramai dengan foreigner boleh dikatakan dekat sogo tu korang boleh paham2 je la kan.

Anak Melayu makin ramai yang kena dibuang kerja dah diberentikan kerja tak kira berkerja di sektor kerajaan atau sektor swasta. Akak yakin ada sebab kenapa TPM kita buat semua ini
Tapi Persoalannya sekarang yang berkaitan dengan entri akak pada petang ini.


KENAPA BANGLA BUAT HAL KAT MALAYSIA ??


Tempoh hari Bangla meraba seorang wanita yang bersuami depan sogo,Akibatnya dia kena belasah sampai berdarah. Dan ada jugak warga nepal meraba seorang wanita depan sogo jugak.YOU SEE,, port dyeorg mesti depan sogo.. hati - hati la bila kesana, Akak dapat tahu semua cerita ni dari siakap keli, siapa tak kenal siakap keli kan.. mesti semua orang tahu masing - masing ada facebook.

Lepas berita kena meraba ada keluar berita warga bangla cuba mencabul budak sekolah dan gambar dibawah ni pun sme,. Takot la saya. akak taw bangla ni rajin cari duit makan,, dyeorang nak kerjaa sini pun xpe la tapi tolong la jangan buat hal. I bukan racist u know.






Lagi satu cerita tak tahu betul ke x??

MMA baru bagi cadangan harap cadangan tu tak diterima oleh semua orang lah..



OK.BYE

You Might Also Like

1 ulasan

Instagram