Safiey Ilias

3:57 PG



Assalamualaikum lama juga saya tak update blog,, penat sangat saya memang dah tak da masa untuk blogwalking dan update blog tapi saya akan cari masa jugak untuk updatekan blog,.

Siapa kenal Safiey Ilias ?? meh sini cek nak bagitaw,, beliau adalah business man yang paling termuda di Malaysia. Beliau mula berniaga sejak dari tingkatan 4,siapa yang follow beliau dekat fb taw la perjalanan hidup dia sejak dia muda sebab En,Safiey selalu update fb dengan kata - kata semangat dan memberi inspirasi tak kira tua atau muda untuk teruskan berniaga. Beliau selalu menegaskan MLM adalah salah. Jangan cari jalan yang akhirnya makan diri sendiri. Ok la itu serba sedikit tentang beliau,,

Apa yang buatkan saya paling kagum tentang En Safiey,adalah beliau sangat kuat dan berusaha untuk teruskan istiqamah dalam menuju ke jalan Allah. Beliau telah mendapat hidayah dari sahabat yang dari Rusia (kalau x silap saya la) kalau salah sila betulkan di kotak comment. En Safiey adalah seorang transgender.. sebelum ni pun saya ingatkan dia perempuan, rupanya tidak, dan apa yang butakan saya lagi bangga tentang dia, dia telah memilih untuk jadi lelaki dan pilih untuk membuat pembedahan buang payu dara.

pada pendapat saya mengenai En Safiey adalah beliau sangat la kuat menghadapi ujian daripada Allah SWT dan hari ini fb penuh viral tentang dia, Saya bangga dengan even dia x kenal saya pun. sebab saya silent reader je. Saya harap En Safiey terus istiqamah dan kekal istiqamah.


You Might Also Like

4 ulasan

  1. A'ah respect sangat dengan dia. Moga Allah mudahkan urusan beliau dan moga beliau sentiasa istiqamah. Amin :)

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. hidayah itu milik Allah tak kira siapa pun DIA nak berikan kan..

    BalasPadam
  3. Kagum dengan dia.. Alhamdulillah kembali pada fitrah, moga trus istiqomah.. Allah bg hidayah pd sesiapa shj yg di kehendaki.. Alhamdulillah =)

    BalasPadam
  4. mmg respect kat dia. bkn senang nak hijrah. doakan dia kuat :)

    BalasPadam

Instagram